Nanotehnologie

Performante

Printre performantele cele mai remarcabile se numara

- Reduce uzura cu aprox 80 % prin faptul ca sferele din wolfram exfoliaza si acopera suprafetele aflate in frecare
 - Mai pe romaneste: daca puneti pe un motor cu 200 000 km parcursi, performantele acestuia vor revenii cum erau la  100 000 km sau chiar 50 000 km
  - In cazul unui motor uzat cu sute de mii de km, am constatat o mai mare imbunatatire ca urmare a folosii unei doze de 6 % insa aceasta nu a fost adaugata la ulei deodata ci 3 % la schimbarea uleiului si inca 3 % dupa 3-4 000 km pentru ca sferele sa apuce sa se desfaca si sa ocupe spatiile de uzura. Nu va putem garanta ca aceasta procedura va inlocuii segmentarea motorului dar suntem pe deplin increzatori ca veti observa o inbunatatire considerabila !
- Creste puterea motorului cu 7-8 %
   - Reducind frecarea si uzura, creste lucrul mecanic dezvoltat ( randamentul ) precum si precizia miscarii pieselor (avind joc mai mic), deci creste compresia, cu rezultat in  cresterea de putere a motorului
- Scade consumul cu 2-5 %
    - Este binecunoscut ca odata cu uzura unui motor ii creste si consumul si deci reducand uzura consumul revine la normal sau chiar mai mic decat era
    - Prin depunerea stratului de wolfram ( tungsten )  pe piston, cilindru sau segmenti dupa caz (acolo unde e spatiu sau zgarietura) se reduce spatiul intre piston si cilindru, creste compresia si practic veti observa ca se pastreaza consumul autoturismului, in timp
    - Noi folosim aceste produse pe doua autovehicole dintre care unul circula doar in oras, si celalalt doar la munte. Nu am observat o reducere de consum in aceste conditii de trafic insa am observat ca consumul a ramas identic ca la inceputul achizitionarii autovehicolelor
- Se reduce sau uniformizeaza zgomotul motorului
    - Datorita faptului ca lucreaza mai precis sau mai exact cu uzuri mai mici si cu grade de libertate mai mici intre piese zgomotul motorului se deplaseaza catre un zgomot de motor electric, mai apropiat de cum era de nou ( efect dat si sferele de tungsten ( wolfram ) elastice )
- Pornirea este mai usoara
    - Un moment cu totul special este pornirea, este special din toate punctele de vedere: motorul este rece, uleiul este scurs jos in baie, practic primele 50 de miscari ale pistonului se fac pe uscat
    - Tot la pornire apare cea mai intensa uzura deoarece se face miscare fara ungere
    - E o diferenta imensa intre a porni un motor netratat sau a pornii un motor tratat si tapetat pe dinauntru cu materialul care are cel mai mic coeficient de frecare din lume: 0.03 (acest coeficient de frecare este aferent segmentilor)
- Prelungeste viata uleiului
    - Datorita frecarii mai mici se prelungeste viata uleiului cu cel putin 50 % fara a afecta NICI o performanta la masina. (apare si ca urmare a  functionarii uleiului la o temperatura mai scazuta: o temperatura de peste 5 grade peste cea optima de functionare a uleiului duce la dublarea vitezei de oxidare a lui)
    - Puteti prelungi schimbarea uleiului cu cel putin 5000 km fata de ceea ce recomanda cartea tehnica fara a avea efecte negative. (repetam oxidarea uleiului este mult mai mica). Nu incurajam aceasta practica dar va informam ca aveti confortul de a amina "putin" schimbarea uleiului daca pur si simplu nu il puteti shimba la fix numarul de km cit ii prezinta cartea tehnica
   - Puteti folosi si uleiuri de calitate mai slaba (deci costuri mai mici) deoarece prin amestecare cu NanoLub devin extrem de performante
   - De exemplu uleiul care ne-a cistigat noua increderea si are un pret rezonabil este Eneos sintetic