Parerea Utilizatorilor
In aceasta pagina vom prezenta parerile celor care folosesc deja asa cum ne-au fost ele trimise pe email. Va asteptam si parerile dvs pe masura ce experienta utilizarii isi va spune cuvantul !
17.03.2015 - Bogdan - Isuzu Dmax 2011 2.5l turbo intercooler (motor de 30 000 km, cutie, reductor, 2 diferentiale)
- In prezent are 102 000 km si folosesc NanoLub de 70 000 km.
- Fiind putin neincrezator insa primind asigurari ca nu are ce sa se intimple rau am folosit prima data la uleiul de motor. Nu mica mi-a fost supriza sa observ ca zgomotul care il facea motorul cind ajungea la 2000 de ture in viteza a 3-a a disparut complet. Urmatoarea data cind am mers la reprezenta am cerut sa se puna NanoLub peste tot unde am ulei in masina dupa cum am scris. Sunt foarte incintat de cum functioneaza mai ales ca lucrez la munte 2 zile pe saptamana si cresterea de putere se simte clipa de clipa. Uleiul care mi-a facut ce mai buna impresia pana acum si care este totusi rezonabil la pret este Eneos. Am mai folosit si altul mai cunoscut si m-a lasat dezamagit. Eneos cu Nano Lubricant, dupa 14 000 km e inca gros.
- In prezent are 102 000 km si folosesc NanoLub de 70 000 km.
- Fiind putin neincrezator insa primind asigurari ca nu are ce sa se intimple rau am folosit prima data la uleiul de motor. Nu mica mi-a fost supriza sa observ ca zgomotul care il facea motorul cind ajungea la 2000 de ture in viteza a 3-a a disparut complet. Urmatoarea data cind am mers la reprezenta am cerut sa se puna NanoLub peste tot unde am ulei in masina dupa cum am scris. Sunt foarte incintat de cum functioneaza mai ales ca lucrez la munte 2 zile pe saptamana si cresterea de putere se simte clipa de clipa. Uleiul care mi-a facut ce mai buna impresia pana acum si care este totusi rezonabil la pret este Eneos. Am mai folosit si altul mai cunoscut si m-a lasat dezamagit. Eneos cu Nano Lubricant, dupa 14 000 km e inca gros.
12.02.2015 - Bogdan - Fiat Doblo 2003 diesel fara turbo (motor de 180 000 km)
- Motorul are 215 000 km si doar 65 de cai. La 200 000 km i sa facut o reparatie capitala resegmentare + cutie de viteze. Vreau sa spun ca am simtit cresterea compresiei mult mai mult dupa folosirea acestui aditiv decit dupa reparatia care a costat 5000 lei. Voi experimenta cresterea in continuare a compresiei prin folosirea de NanoLub pana la 20 % cu totul experimental.
- Motorul are 215 000 km si doar 65 de cai. La 200 000 km i sa facut o reparatie capitala resegmentare + cutie de viteze. Vreau sa spun ca am simtit cresterea compresiei mult mai mult dupa folosirea acestui aditiv decit dupa reparatia care a costat 5000 lei. Voi experimenta cresterea in continuare a compresiei prin folosirea de NanoLub pana la 20 % cu totul experimental.